måndag 1 februari 2016

Mocka hage med frusen skit = smart

Igår fick jag för mig att göra en insats och mocka hagen. Det gick ju jättebra ända tills jag insåg att det faktiskt bara var de översta centimetrarna som lyckats tina. Men tro nu inte att lite frusen hästskit stoppar mig. Nehej då! Jag tog bara i ännu mer och kände mig rätt nöjd när iallafall ytan vid grinden såg hyfsad ut.

Jag kan tala om att jag nu inte alls är särskilt nöjd. Vaknade med lite molande värk i ländryggen och runt lunchtid fick jag känna att jag lever. Det blir fortfarande värre och nu sitter jag i soffan med ett plågat ansiktsuttryck och kommer inte härifrån utan hjälp av min kära sambo. Undrar just hur ont det kommer göra imorgon när jag ska studsa upp ur sängen.

Hagen blev ju lite bättre iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar