lördag 11 juli 2015

Kära läsare

Jättekul att ni följer Gant och hans lilla team i med och motgång :)
Sitter ute och njuter av kvällen då jag just i detta nu hör slamret av hovar på asfaltsvägen nedanför. Härligt! Någon tar en mysig uteritt och jag dör av längtan. Jag vill så gärna hoppa upp och rida jag med. Gant har snart haft helvila 2 1/2 vecka och det har varit plågsamt! En del är glada över att få vara lediga när hästen vilar men jag är en rastlös själ. Eftersom Gant inte gått så hårt under våren är det troligt och mycket möjligt att jag tar ett lätt tömkörningspass med honom imorgon. Planen är att just tömköra igång honom. Jag är ju som sagt låååångt ifrån ens hyfsat bra på det men jag kommer få hjälp vilket är toppen!

Låt det nu genast bli "i morgon" så jag får lära mig mer om hur jag kommunicerar med min häst från marken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar