fredag 22 april 2016

Teamet för "Teknisk okunskap"

Haha, försöker uppdatera bloggens utseende men lyckas inte fullt ut...
För tillfället hatar jag den orange-gula färgen som finns i inläggsrubrikerna men hittar inte vart tusan jag ändrar just den färgen. Suck.

Men om vi nu skiter i hur bloggen ser ut så kan jag berätta om dagens träning. Tyvärr fick den bli i ridhuset för det kom hagel och regnskurar titt som tätt. Jag gillar inte att rida i ridhuset eftersom Gant blir seg som en åsna där inne. Kanske beror det på underlaget som jag misstänker inte passar herrn. På utebanan är han HELT annorlunda att rida! Mer framåt och får igång bakkärran ordentligt, det blir aldrig så inne.
Sen har jag även upptäckt ett annat beteende som bara visar sig inomhus. Gant har börjat skrapa med frambenet i samband med att vi ska sitta upp. Varför?? Om någon sitter inne på en teori så tar jag nyfiket emot den.

Men vi kämpade på och höll igång med övergångar och tempoväxlingar. Imorgon blir det sent upp till stallet och kanske ger vi oss på lite löshoppning i vår ensamhet. Misstänker att alla andra drönar i soffan vid den tiden☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar