söndag 5 april 2015

Hackat strå och tömkörning

Vi tar det fortfarande lite lugnt efter att Gant skadade bakbenet. Nu har svullnaden gått ner ännu mer och såret börjar läka. Igår såg det ut såhär:

 Idag blev det tömkörning. Efter förra gångens fiasko känner jag mig riktigt nöjd med dagens pass. Lillmatte tömkörde hon med och så snart hon och Gant förstod varandra gick det lätt!
Jag fick öva på min kondis eftersom det blev travande av också. Inser att jag kanske borde ta tag i min egen träning...jag var slut efter ett halvt varv :/

Suddig bild men ändå:

Jag köpte Lusern hackat strå till Gant eftersom han haft lite svårt att lägga på sig. Det verkar funka bra och nu tycker jag han börjar se riktigt fin ut. Lite mer muskler är såklart på gång också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar